jueves, 30 de octubre de 2014

Un altre aniversari meu

Benvolguts i benvolgudes, Enguany celebro un altre aniversari més meu. Ja en tinc 33! I el celebro treballant (avui de 9 a 19.30 h). Aquest curs imparteixo classes de català, castellà i d'història d'Espanya. Tot està sent molt gratificant i ara, amb la història estic creant nous materials que és possible que els pugueu veure en el blog. I per tots aquells que volgueu saber com sóc i quina cara faig us adjunto una entrevista que em van fer fa poc els meus antics alumnes de l'ESO (ara ja són al Batxillerat) en relació amb un un treball que havien de fer sobre el Modernisme. Han penjat l'entrevista al Youtube. Us adjunto l'enllaç. Ah, se m'oblidava: dono les gràcies a la Lourdes (una alumna de la preparació a la prova d'accés) que m'ha regalat una polsera feta de puntes de coixí amb cristalls Svarosky, feta de manera artesanal i que li ha dedicat moltes hores de dedicació. És maquíssima! També agrair a la Teresa (la professora de física) i a la Maite (professora de català) pels detallets que m'han fet avui i pels seu suport incondicional des que les conec, juntament amb la seva amistat. Gràcies. Feu que el dia d'avui encara sigui més especial!